#159 Stockholm i mitt hjärta

Det gick bra i Karlstad. Kändes bra och det var ett trevligt möte 🙂

Efter det åkte jag faktiskt hem till Stockholm. Ringde mamma när jag var nån km från henne, frågade vad hon gjorde och hon sa att hon satt i soffan. När jag parkerat gick jag runt huset och sa bad henne öppna altandörren. Hihi. Hon visste inte att jag skulle komma 🙂 ❤

Nu har vi tagit en promenad och sitter nu på soffan och ser på Lyckliga Gatan. Hon fick känna Kotten sparka, mysigt ❤ Han vill aldrig sparka åt andra, pappa ibland… Blyg eller dryg? x)

Natt natt på er!

Kommentera

