#173 Dagen är ung

Jag kände på mig att det här skulle bli en usel dag. Vädret är tråkigt. Jag orkar inte ta mig någonstans men jag borde egentligen ta en promenad åtminstone.

Saliven bara rinner. Jag deppar över att inte ha nåt jobb eller något som helst att syssla med. Grät en stund för att det kanske skulle kännas lite bättre efteråt?

Bestämde mig för att se till att skicka en ansökan till ett djursjukhus. När jag nästan var klar kände jag mig illamående. Bifogade mina filer, klickade på ”Skicka” och gick och kräktes.

Viiiilken härlig dag. Lalala laa lalala laa lalala.

Och inte nog med detta. Klockan är knappt halv två. Än kan det hända grejer som gör den här dan ännu mer fabulous.

Kommentera

