#174 Torka upp Dursley ditt stora plommon

Några timmar efter jag skickat min ansökan fick jag svar och en fråga om det var okej att bli uppringd. Hade ett trevligt, lovande samtal med HRansvarig och bestämde ett möte till nästa vecka. Yay! Såg till att skärpa mig lite, vi tog en promenad runt sjön och sen lagade jag god middag, vi tittade på dumburken och sen åt jag choklad.

Choklad är min last, men under graviditeten har jag inte alls haft nåt sug efter det (förutom O’boy där ett tag). Jag har inte haft avsmak för det direkt men inte alls det sug jag haft förut. Det kanske är som vissa rökare som säger att de totalt tappar röksuget under graviditeten? Spela roll.

Det blev en bättre em/kväll i alla fall. Ringde lillasyster och behövde prata av mig om ingenting en stund. ❤ Du är bäst Néa!

Idag ska jag fundera över hur mycket jag vill jobba, vilka arbetstider jag vill ha, vad jag ska lämna för löneanspråk osv. Det låter som om jag kan få börja ganska snart, glatt 🙂

Nu ska jag samla ihop mig, vi ska nog åka iväg med jord och ris till ÅVC i eftermiddag. Jag har två infravärmegrejer man skruvar upp i taket eller på väggen – nån som vill ha? Känns dumt att slänga eller skänka när de kan kosta över 1000 kr nypris, men de är rätt gamla. Den ena i alla fall. Men de funkar.

Kommentera

