#175 Grattis Knugen!

Grattis till HM Konungen på 70-årsdagen!

Idag ska jag till stallet en sväng, äta jordgubbar och titta på brasan nere vid sjön. Jag var ner och petade in en kartong i rishögen för några dagar sen. Jag hade en sköthäst för ett gäng år sen som togs bort för 10 år sen i år, eller om det till och med är 11 år, minns inte exakt. Jag hade klippt av lite man och svans och skulle ha en fläta kvar som minne, men det blev liksom bara en minneslåda med tagel och en bunt knäckebröd som jag tänkte att han skulle ha med sig i hästhimlen. Tänkte att jag skulle bränna den och sprida askan i skogarna där vi brukade rida, men det blev aldrig av. Nu har han följt med mig väldigt länge och bestämde mig helt enkelt för att i år får han brinna på Valborg. R.I.P Nilas ❤

Illamåendet verkade bara vara väldigt temporärt, har mått bra sen dess. Taggar till inför mötet nästa vecka, hoppas på att få börja jobba riktigt snart. Kottens rörelser är inte längre tydliga sparkar på ett ställe, det är mer att man känner att hela kroppen rör sig. Då och då är det alldeles bubbligt på en punkt och då undrar jag hur sjutton rörelsen ser ut. De har ju inga gasiga tarmar men det känns som om jag blir pruttad på inuti x)

Kommentera

