#177 Koutsläpp

Har spenderat förmiddagen på Uddetorps NBG på kosläpp 🙂 Mysigt! Saknar tiden när jag gick på Berga. Skulle gå på Bergadagarna men vi får se om det blir nåt, min bästa Hannapanna skulle på annat bus och jag vill inte gå ensam.

Hade min kigurumi på mig, det blir en del blickar. Jag föredrar faktiskt när man tittar glatt, kanske vinkar och hälsar, framför vad de tror är ett diskret stirrande, helst petande på/viskande åt nån kompis att titta. Jag har valt att spöka ut mig och tycker det är roligt att bjuda på mig själv. Det är inte som om jag är omedveten om vad jag har på mig så sluta larva er. Och fota gärna men det är ju artigt att fråga först. Ganska så olagligt också att publicera bilder på folk man inte bett om lov först.

20160501_110242

 

20160501_114025

14621045728252133453300

Kommentera

