#179 Intervju

Åh jag törs knappt uttala mig. Jag tyckte att det kändes bra först, men när jag sen fick de klassiska frågorna om mina styrkor och svagheter kände jag att jag verkligen borde ha kollat igenom allt jag skrivit på startkraft. Piss. Det kändes som om jag gjorde en dålig försäljning av mig själv. Hoppas att det är förlåtet och förbisett… Jag hoppas på att få svar imorgon eller senast torsdag.

Kom i säng rätt sent, drömde att jag gick vilse i stan. När jag väl kommit på rätt väg var det en tiggare som stod i vägen och ihärdigt skramlade med en mugg eller viftade med nån tidning. Jag blev arg och sa typ NEJ Jag vill INTE och svängde hotfullt med min väska åt henne för att hon skulle flytta sig. När jag kom till djursjukhuset fick jag ett A4 med två polisanmälningar gjorda av tiggaren (en var gammal??) om att jag hade misshandlat henne. Jag blev arg och sa att jag bara sagt att hon skulle flytta på sig, jag tror faktiskt att jag nekade hotet med väskan. Sen var det en som sa att jag hade alibi därför att jag skulle på intervjun och min tvillingsyster hade kommit dit och gjort intervjun i mitt ställe.

Alltså jag drömmer konstigt utan att vara gravid så det här hade jag nog kunnat knåpa ihop utan kroppen full av progesteron… Halv 6 (!?!?) gick jag upp och reste söderut. Omg jag hade klarat mig undan med 1 ½ timme till om jag tog bilen. Förmodligen hade det kostat lika mycket också. När jag efter typ 50 minuter på tåget äntligen började nicka till klev halva Habo gymnasium på, luktade rök och pratade om cigg. Då var det kört. Hemresan var seg och jag fick byta till buss i Falköping pga spårbygge. Stjärt. Tur att vädret var vackert och att Kotten sparkade uppmuntrande flera gånger under dagen ❤

Nu vill jag bara sova i ett dygn. G’natt.

Kommentera

