#183 Sömnlös

Bror och jag såg på Let’s Dance igår kväll och det blev lite chips och dipp och Cola. Dricker väldigt sällan cola men igår var det gott tydligen. Sen kunde jag inte somna. Inte den stackars Kotten heller. Låg vaken till 01:30 och läste, sen somnade jag väl en halvtimme senare kanske.

Jag har varit uppe en timme nu, ätit frukost och ser på nyhetsmorgon. Lillebror sover fortfarande! Rackarns unge. Jag ska väl klä på mig och ta med mig nästa bok i serien ut i solen. Smörja in sig först! Jag får lite soleksem så jag får vara försiktig med mängden sol, det kliar så förbannat.

Kommentera

