#185 Gissa vad jag har gjort?

Jag har jobbat. Jaaaag har jobbat. Blev uppringd två dagar efter intervjun och blev erbjuden sommartjänst med start idag. Banne mig! Tanken är att jag ska vara på vård till att börja med och komma in i tänket smådjur igen, sen ska jag fostras på polikliniken.

Vaknade vid 4.00 och somnade aldrig riktigt om efter det. Höll på att svimma sittandes på bussen. Jag vet hur det är att ta hand om nya, det är lätt att man bara går iväg och gör sitt. Det blev lite assistans men en del häng, svårt att ta för sig när man inte kan några rutiner alls. Fick gå lite tidigare, men fick ändå sitta och vänta på tåget i 50 minuter på stationen…

Nu är jag helt jävla slut i huvudet, men ännu tröttare i fötterna. Är inte alls van att stå så mycket. Dessutom är det en halvtimmes promenad från tåget till djursjukhuset och jag mitt smartskaft tog Converse. Ojoj.. Ska jobba t.o.m. juli ut under förutsättning att kroppen håller. Nu ska jag lägga upp mina fötter högt. Kanske till och med i sängen?

En reaktion på ”#185 Gissa vad jag har gjort?

Lämna en kommentar