#186 [Insert forgotten headline here]

Jag hade en så bra idé på rubrik. Kom på den på tåget eller bussen hem, tänkte att jag borde skriva ner den för att jag skulle glömma bort att använda den. Men jag hade inget att skriva och inget batteri i mobilen. Nu kommer jag ju ihåg att men inte vad. Vad det var jag skulle skriva. Hoppas det dyker upp igen, får bli till ett annat inlägg.

I alla fall. Imorgon är jag ledig, woop woop! Ska jobba 80% och vara ledig ffa onsdagar. Skulle ha träffat en chef idag men hon hade annat för sig så vi får ta schema, nycklar, papper osv på torsdag. Ska till barnmorskan på torsdag också. Första mätning, lyssna på hjärtat och allt sånt. Säkert nya blodprover och urinprover kanske?

Kom över ett lyssnoskop och en stund för mig själv och försökte lyssna efter hjärtat förut. Men det var ett värdelöst stetoskop och jag tyckte det kändes lite pinsamt att sitta och lyssna på min egen mage om nån hade kommit in just då. Så när jag inte hittade några ljud struntade jag i det. Jag har ju känt rörelser hela dagen så det bekymrade mig inte. Men det hade varit roligt…

Kommentera

