#195 Ständigt missnöjd

Tänk att jag aldrig kan vara nöjd över någonting en längre stund. Just nu är det framförallt jobbet som känns tungt. Jag blev så glad över att jag fick det, men som det har strulat och så tungt som det har varit att pendla önskar jag lite att jag inte sökt dit trots allt…

Jag har skrivit kontrakt för 10 veckor till, jag hoppas att jag tycker det känns lättare snart, alternativt att det blir så pass tungt/tufft för kroppen att jag kan gå hem tidigare ändå… Jag lägger för stor press på mig själv och jag är liksom lite för snäll vilket resulterar i att jag ångrar att jag inte varit tydligare och mer genomtänkt i förväg. Allt det här gick ju så fort, efter intervjun började jag ju jobba en vecka senare. Bajs.

Nu står tåget stilla mellan Skövde och Falköping. Medan vi stod i Skövde övervägde jag att kliva av igen och ta tåget hem till Stockholm istället.

TGIF i alla fall.

Kommentera

