#198 Bättre sent än aldrig

Egentligen hade rubriken ett annat syfte, men nu blev det så att jag skulle skriva inlägget igår måndag, men jag gillar inte att ha nån läsandes över axeln när jag skriver så jag sköt upp det.

Igår duschade jag och skulle raka benen och sådär. Jag har en plastpall i duschen som jag köpte för att ställa upp foten på när jag gör detta, för jag gillar inte att böja mig fram eller sätta mig ner. Och att sätta upp foten på blandaren är inte ett alternativ eftersom ena halvan är pissekall och den andra helvetesvarm. Nu för tiden kommer nog inte foten upp så högt längre heller… Sen skulle jag ta mig an bikinilinjen tänkte jag. Ja det gick ju sådär. Jag ser liksom inte. Rakt uppifrån ser jag typ en-två cm hud från naveln och nedåt, därefter är det liksom halva fötterna som syns. Och även om jag böjer mig fram så ser man liksom inte över horisonten så att säga. xD

Idag. Sista dagen av andra trimestern. Oooookeeeeeeej. Nämen jag vet inte hur mycket jag hade att tillägga idag. Uppdaterar med ny vecka och magbild imorgon. Puss dååee ❤

Kommentera

