#203 Föräldrakurs

I onsdags skulle vi ha gått på del ett av två av föräldrautbildningen på mvc. Tror ni jag kom ihåg detta? Åh jag blev så jävla arg och irriterad när jag insåg att jag glömt det. Fråga mamma, jag satt i telefon med henne då. Och hon då ”Men släääpp det bara, gå nästa gång, det är bättre än ingenting”. Du kan. Sen blev jag irriterad över det faktum att jag lämnat både min email och mobilnummer på talongen som man lämnade in för anmälan. Till vilken nytta då? Man fick ju inte precis nån påminnelse dagen innan.

Kan inte ha med telefonen under arbetstid så jag bad Kimmy ringa och kolla. Det är återuppringning, men han fattar inte att man måste ringa tidigt för att få en tidig tid. Näe han ringde halv tre och fick en tid dagen efter. Suck. De sa typ bara att vi skulle komma nästa gång. När jag frågade vad vi hade för alternativ till det vi missat sa han bara att vi får veta när vi är där nästa gång. Tss. Jag tror inte han kom ihåg att fråga.

Idag ska vi till svärisarna, det blir trevligt. Hoppas det växer liljekonvaljer där, det gör det inte här. Är så bortskämd med att ha hela dikena fulla, men här nere verkar de vara totalt utrotade. Får se om jag lyckas få med mig maken via IKEA i Uddevalla också… Hehe. Annars får jag ta det nästa gång jag tar bilen till jobbet i Jönköping.

Kommentera

