#210 Pilgrimsmusslor

Är det gott eller? Jag tycker att det ser gott ut i alla fall, speciellt grillad med nåt gott tillbehör. Annars är det bara räkor och havskräftor som går ner. En fin hummer är också bra. Men krabba, musslor, ostron och övriga skaldjur. Bläää. Snor.

Igår var jag sååå fin i min vita lilla tunika/klänning vad det nu är som jag fått av syrran. När jag provade den första gången kände jag att den var lite fladdrig över brösten, men att den säkert skulle vara fin den dagen jag hade gravidmage. Den dagen kom igår, som sagt. Upptäckte vid dagens slut att den hade dragkedja i ryggen som stått öppen hela tiden. Men när Kimmy försökte stänga den gick det ändå inte så what evaaa. Den kommer garanterat användas igen, nästa gång får jag be nån fota för jag gillar inte att ta selfies. De blir liksom inge bra helkropp liksom. Och den enda stora spegeln vi har är i sovrummet och det är ingen fin bakgrund för en sån bild. Det är ett fint sovrum. Men inte som fotostudio.

Appropå det. Jag tänkte be en vän till mig att göra en gravidplåtning med mig i sommar 🙂 Hon är duktig på fotografi och vi får tillfälle att umgås, det var länge sen sist. Jag känner däremot inte att jag vill göra en avgjutning av min mage. Jag har svårt att se det som snygg inredning. Kanske hos någon annan, men inte för mig/hemma hos mig.

Kommentera

