#214 Kryssning

Åh jag blev igår så vansinnigt sugen på att åka på Ålandskryssning. Jag kollade runt på nätet och fann ett paket med kryssning och en hotellnatt i Mariehamn från 475kr /person. Mm. Men fanns det nån hotellnatt för 475kr? Näe. Som billigast 1110kr/person. Nej tack. Då fanns det istället en dagskryssning med 6 timmar i Mariehamn för 15kr/person. Mer pengar till shopping och fika. Hell yes. Ska invänta makens fortsatta schema och boka in något.

Idag är det sista dagen av v.29. Så, när jag har gjort en vecka till har 75% – tre fjärdedelar avklarats. Det betyder att vi går ner på ensiffrigt i återstående veckor. Det är ju fruktansvärt otäckt x) Kotten verkar inte speciellt bekymrad, den sparkar på med jämna mellanrum. När jag ligger på rygg kan den ibland göra såna helkroppsspasmer att hela jag gungar till ordentligt. Det är sjukt vilken kraft!

Kommentera

