#220 Temafest

Igår var det temafest 60′ 70′ 80’tal. Så awesome. Jag som är sämst paparazzi hade mobilen i köksfönstret hela kvällen. Andra har däremot fotat flitigt och jag hoppas kunna komma över några fina att dela med mig av.

Just nu ligger alla och sover. Jag har varit vaken en timme, ätit frukost och kollat ut genom fönstret. Trots att vi kom i säng först kl 1 somnade jag nog sist och vaknar först. Antingen på grund av att jag var den enda nyktra, eller för att min kropp tyckte att det var rimligt att vakna samma tid som alla andra dagar, eller för att det är görljust. Alltihop på en gång förmodligen.

Det är riktigt fint väder, och jag känner ett starkt behov av att stanna tills imorgon iallafall, för mitt välbefinnandes skull.

Kommentera

