#221 Fibulafraktur och baddräkt

För exakt ett år sen var jag i Göteborg på en legendarisk rockkonsert med Foo Fighters, då sångaren och gitarristen Dave Grohl föll av scenen och bröt vadbenet. Fy tusan, det måste vara den grymmaste konsert jag någonsin varit på. Jag hade sett dem en gång innan på Stadion hemma i Stockholm och de var bra . Men så jävla strongt att gå ut på scen och köra färdigt en hel konsert sittandes på en stol, med läkaren hållandes i benet. Äe det var mäktigt.

Imorgon är det jag som måste ta tag i att ringa A-kassan och fråga om min ersättning. Blä. Jag ska nog ta och åka till stallet, kanske rida om vädret tillåter. Annars kanske tömma boxen inför sommarstädningen. Jag måste fråga om sommarhagar också eftersom de har ätit upp allting redan är frågan om vi måste fixa en ny hage eller om de ska gå på hö hela sommaren, det känns ju trist. Men jag har inte möjlighet att skicka iväg honom på bete i år, det blir för krångligt.

Nähepp. Inget mer att rapportera. Tillbaka i Skaraborg nu. Blä.

Lillesyster fick känna spark igår ❤ Äntligen, efter många försök när Kotten bara tokrör sig men tvärstannar när hon lagt handen på magen, fick hon känna lite buffar 🙂
Slutligen, en bild i fancy 80’talsoutfit.

SHOUTOUT! Om någon är intresserad är det en blå gravidbaddräkt, köpt enbart till detta tillfälle. Som ni ser är det både trosor och tights mellan den och mig, det sitter till och med kvar en skrynklad platslapp i grenen upptäckte jag när jag tog av den. Den är i storlek 40, men den slutar liksom 1,5 dm under tuttarna på mig, jag är ca 1,80 lång. Så om någon är ”normalbyggd” och kanske runt 1,60 lång så tror jag den passar utmärkt. Bortskänkes till den som vill ha – förutsatt att du pröjsar frakten själv.

13445716_10154313538093793_1340910156187320259_n

2 reaktioner på ”#221 Fibulafraktur och baddräkt

Kommentera

