#222 Vägen till himmelriket

Förstår du, lillasyster? ^^ ❤

Ja. Lillasyster. Hon bad mig att uppdatera bloggen för hon hade tråkigt. Av 11 besökare har det varit 42 visningar. Hur många står du för? 😉

Egentligen har jag inget speciellt att säga. Eller ja, jo. I förmiddags fick jag ett ryck och bar upp skötbordsbyrån. Tog ur alla lådor och bar dem uppför trappen, tog ”skrovet” via garaget och ytterdörren eftersom vår källartrapp är både smal, brant och vinklad. Det var inte så tungt, men väldigt bökigt. Igår beställde jag även väggdekor från Unik dekor, Gissa hur mycket jag tycker om dig? som jag ska klistra på den. Tänker inte sätta dem på väggen, tapeten är både luden och väldigt ny så jag vill inte sabba den.Tar en bild och lägger upp så fort den är helt färdig.
Sen fyllde jag lådorna med det jag har hunnit tvätta och satte igång med att tvätta resten. Nu hänger det mesta på tork, har två maskiner kvar + en maskin med gamla gosedjur som behöver en omgång.

Till sist kan jag berätta att vi idag varit och köpt en bärsele begagnat, jättefint skick. En Baby Björn, Miracle tror jag modellen hette. Heter. Fick med en fleecepåse och dreggellappar också, smutt. 🙂

Så. Nu har jag skrivit lite. Imorgon är det ny vecka! 10 veckor till BF! :O

Kommentera

