#228 Vecka 32

9 veckor kvar till BF!

Kotten är ca 44 cm lång och väger ungefär 1,8 kg. Det är rätt mycket. Snart 2 hela kilo. Jag har börjat märka att så fort jag vänder mig om i sängen börjar Kotten maka på sig. Ibland mycket, ibland lite grann, det beror väl på om den vaknar eller inte. Antar att tyngdpunkten förflyttas mer påtagligt när den väger mer och då vill man väl lägga sig bekvämt? Taskigt av mig att vända mig så ofta kanske 😉

Annars är allt status q. Vi ska ner till stranden nu.

Ska se till att fota kulan också.

v32

 

Snart måste jag ta hjälp med det här igen, armen räcker knappt till att få med hela magen i bild x)

Puss

En reaktion på ”#228 Vecka 32

Kommentera

