#229 Men moget

Äckliga jävla rökare som bara släpper fimpen rakt framför mig där jag sitter och går vidare utan att trampa ut glöden. Fan vad ni är hänsynslösa. Undrar om det är så att man röker bort hänsynen ur hjärnan eller om den redan saknades innan?

Aja. Off topic. Sitter i skuggan på en stängd uteservering på Vasagatan och försöker få tiden att gå. Ett bra sätt hade ju varit att gå någonstans och ätit men jag är inte hungrig än, det känns för tidigt. Ankom Strömkajen typ kvart i fyra, gick långsamt till TC men hade ändå 1,5h till godo. Och ni ska veta vilken satans bastu det är på centralen, var verkligen tvungen att gå därifrån. Nu är det 40 min kvar och jag har typ 5 min promenad tillbaka. Suck. Åhhh jag har ju en ljudbok med mig. CD. Men ingen spelare. Wooop.

Har i alla fall haft det riktigt mysigt, är så glad att jag bestämde mig för att åka ut. Hem och duscha, imorgon blir det midsommar i Trollywood. Peace out.

Kommentera

