#232 No paparazzi

Midsommarafton klarade sig utan regn och åska i Trollhättan! Yay! Det blev görvarmt men varierande molnighet/sol. Det var en lyckad fest med lunch, femkamp (mitt lag vann i år igen), musik, dans kring stången, kvällsgrillning och midnattsquiz med Sverigetema (Vilket jag och Patric vann. Så jävla grymma).

Dessvärre har jag inte tagit några bilder. Jag är ledsen. Jag är så fruktansvärt dålig på att fotografera. Jag är bättre på att uppskatta nuet än att springa runt och dokumentera allting. Sen har jag av någon anledning alltid haft värdelös kamera på alla de mobiler jag någonsin ägt. Så det blir liksom inget roligt med att fotografera när man vet att kvalitén ändå är usel.

Nu är vi i varje fall hemma. Jag ska vara hemma till på torsdag då jag åker upp igen till Stockh<3lm. Lillasyster ska firas, pappa ska besökas och ev. ska jag försöka träffa en gammal kompis jag inte sett på väldigt väldigt länge. Fram till dess ska vi nu börja fixa lite mer avancerat i trädgården. Jag ska tvätta lite mer grejer vi fått av svärisarna till Kotten och jag tänkte köpa en burk hammarlack imorgon och fräscha upp trappräcket. Mm.

Puss dåå.

Kommentera

