#238 När blir nästa besök?

Idag är sista dagen i Stockholm på länge. Tror jag. Jag har inte planerat något mer i alla fall och det ska bli skönt att vara hemma. Sen att jag önskar att jag bodde häromkring är en annan sak. Skövde är där jag bor. Stockholm är hemma.

Jag skulle vilja göra en gravidfotografering snart, men jag vet inte var eller när. Jag hade tänkt att en nära vän skulle få hjälpa mig med det, men hon bor såklart här uppe också, vilket gör att jag måste åka upp igen för det om hon inte vill komma ner. Då måste det bli snart för jag vill inte vara här för nära inpå bf. Ska kolla lite mer på det, kanske känner nån mer som är duktig på att fota.

Inatt har Kotten varit vaken mycket. Det är den nu med. Väcktes av att en skata var på balkongen och jag blev rädd att den skulle komma in eftersom dörren stod öppen. Blev tvungen att stänga den trots att det är görvarmt, kunde inte somna om när jag trodde att den skulle komma tillbaka… Sen har en humla surrat omkring fönstret också. Vill inte ha in den heller. Och varje gång jag vaknat har Kotten varit vaken och knött runt nåt vansinnigt. Har känt som mensvärk nertill när den trycker skallen mot bäckenbotten. Slutaaaaa…

Kommentera

