#239 Boxar och shopping

Idag har vi varit i Göteborg och tömt lagren. Jag skrev ett kort inlägg för ett tag sen men det verkar inte ha blivit publicerat? Tack för den. Så nu kommer det på riktigt då.

Vi kan väl börja med de två babyboxarna jag lyckats få tag på, den ena från Libero och den andra från Apoteksgruppen. Var inne på Babyproffsen men då var de både slut hos dem och restade hos leverantören…

20160705_184419

Från Libero fick vi lite foldrar, bindor, en (?) Tena lady, blöjor i stl 1+2, våtservetter, babyolja och schamoo tror jag, samt amningsinlägg. Tack så mycket för det 🙂

20160705_184223

Från apoteksgruppen fick vi foldrar, ett nummer av Vi föräldrar, badskum, tandkräm (?), hudkräm, babyolja, EN blöja samt en napp. Lite tråkigare paket faktiskt.

Jag gör så här att jag delar upp det i ett nytt inlägg med allt vi handlade i Göteborg. Yo.

Kommentera

