#240 Shoppingen

Det blev en hel del grejer från Götet. Vi köpte det mesta på Nids 4 Kids, sen köpte vi ett täcke på IKEA, vi skulle ha lite andra grejer där. Täcken till oss själva också.

Tyvärr har vi ställt det mesta i källaren och där är det mörkt och ger dåliga bilder. Jag lovar att det kommer finare bilder när vi plockar upp grejerna. Typ när Kotten kommit… Men det blev en vagn, Britax Go Next olivgrön med ligg och sittdel, babyskydd till bilen, skötväska, regnskydd, babygym med Smurfarna (jag gillar verkligen inte Smurfarna. Men jag fick välja väskan istället…), babysitter, babynest, badbalja+en sån där liten sittgrej, lite olika nappar och dregglisar, en resesäng+madrass och en blöjhink. Tror inte det var något mer? x) Vi behöver något fler plagg i små storlekar så jag ska se till att fixa det. Annars är det ett förråd av blöjor, skötsaker och apoteksvaror kvar, typ näsgrej, tvättlappar och sånt. En termometer kanske, vi har bara en som man sätter i armhålan…

En massa kärlek till blivande mormor och farmor och farfar som bidrar med massa pengar – vi älskar er ❤ Vi hoppas att barnbarnet blir till belåtenhet x) ❤

Nedan följer lite bilder. Håll till godo.

20160705_183954

Ignorera mina fötter.

20160705_183933

20160705_184025

20160705_184046

20160705_184427

Det är faktiskt inte jag som vill ha en blöjhink. För min del kan man väl använda hundbajspåsar och tömma vanliga sopen ofta? Men nej då. Fancy shit it is.

20160705_184619

Liggdel i obäddad gästsäng. Chassit+sittdelen var ihopvikt så jag lät den vara…

20160705_184727

Babysittern är ouppackad i en glansig plastväska så jag fotar inte den. Meneh ah. Det var det. Resesängen ligger i en brun papperskartong. Tänker inte packa upp den heller.

Så då. Är framför allt supernöjd med vagnen och väskan, så himla fina ❤

Nu ska jag titta vidare på Friends. Medan jag sitter här och skriver tror jag att Kotten drar med sina händer framför ansiktet och det känns sjukt weird längs nedre delen av buken. Det tar ju emot låren också 😮

Over and out. Puss på er ❤

Kommentera

