#249 Suck

Saliven har runnit till ordentligt de senaste dagarna.

Sen jag jobbade fick jag ju vackert svälja och därefter har jag hållit kvar vanan, och det har gått bra. Men nu de senaste dagarna har jag bestämt varit medveten om att det varit rinnigare. Åhhh det ska bli så skönt när det går över efter förlossningen.

Jag drömde inatt att Kotten kom. Födde hemma i Stockholm i en kontorsbyggnad. (?) Sen skulle vi till kss här då för att ligga på BB då. Jag satte en påsklämma om navelsträngen inför resan. Yrkesskadad much?

Kimmy kom med bilen och jag skällde på honom för han inte satt fast babyskyddet. Sen minns jag hur jag lyfte upp Kottis i sin grönrandiga body för att sätta honom i den. Han var så söt 💚 Det var en han. Jag vet att det är en han. Bara vet. Svärfar vet också. Alla andra säger att vi kommer bli så snopna om det blir en tjej. Vi kommer inte bli snopna. För det är en gosse.

Kommentera

