#257 Veckan passerad

I onsdags kom mina fina tre M-tjejer från söderut på besök. Vi hade picknickar, gick hundprommisar och låg på stranden och solade och badade. Gött mos!

Fredag kväll åkte vi till Kungshamn och umgicks med svägerskans familj och vänner. Vi åkte ut med båten en sväng, åt glass, solade, åt god mat och onyttigheter. På söndag besökte vi Smögen ett par timmar. Ville äta pilgrimsmusslor men ingenting serverades mitt på dagen så vi köpte frysta på Göstas som jag ska grilla själv någon dag.

Igår kom syrran och hennes sambo. De hade inte fått med sig några badkläder men det var 29 oC så jag var liksom tvungen att få doppa mig. Vi hittade in till H&M och de köpte badkläder på rea så vi kunde ta ett kvällsdopp i alla fall. Det blev lite pizza framför Netflix innan jag blev sminkad och flätad, sen åkte vi till Varnhems klosterkyrka (där vi f.ö. gifte oss för snart tre år sedan) och fotade magen.

Inga bilder är redigerade, så jag lägger upp ett par som blev fina ändå 🙂

DSC_0046

DSC_0056

DSC_0086

DSC_0100

DSC_0168

DSC_0189

Kommentera

