#260 And that’s it!

ÄNTLIGEN har jag fått beställt en amningsklänning! Jag hade så mycket hellre velat ha den blå som jag postade för ett tag sen, men den fanns som sagt bara i L eller större. Nu var jag inne och hittade en ny på H&M. Det fanns många fina på Pink Blush Maternity men jag är tveksam till leveranstiden från USA, så jag tog den här nu när den fanns inne. Storleksmässigt var Small 36/38 och Medium 40/42. Jag skulle vilja ha 38/40… Så det blev en M och om den är för stor på något vis så finns det säkerhetsnålar. Det är jobbigare om den är för tight nånstans. Typ armhålorna.

Så. Den här blev det. Vi får se om det är någon av de andra tjejerna med bebis som också har den eller om de hann beställa den blå… Jag har åtminstone en klänning nu och det känns jävligt skönt. Ska försöka hitta någon trevlig sjal eller kofta att ha till, typ en blå eller röd som matchar detaljerna på fåglarna/blommorna.

Kommentera

