#262 Jag är Arn Magnusson

Bara så ni vet. Och Linnéa är kung Knut Eriksson.

Hittade att filmerna finns som serie på Netflix. Så nu kollar jag på den.

Alltså det är lite crowded kan man säga. Det är nästan mer vaket än inte och det är inte längre mysiga buffar, det är våldsamt starka och bestämda spjärn. Jag börjar nästan längta efter bebis. Lite. Vore skönt att slippa trängseln, saliven och de klämda artärerna och venerna. Vore skönt att kunna komma åt överallt på kroppen igen. De senaste dagarna har jag känt av den främre fogen igen, och nu har jag ju inte ridit. Antar att det börjar luckras upp inför leverans nu. Ooohh.

Kommentera

