#264 Snel hest

Jag vill ridaaa! Jag är så vansinnigt rida-sugen. En långtur med galopper i uppförsbacke och trailing i skogen. Aint gonna happen ya’ll. Not for a long time. BM sa att jag får rida så fort jag känner att jag är tillräckligt stark i bäckenbottenmuskulaturen. Jag ska knipa. Jag är fortfarande usel på det, gör det typ aldrig.

Tog en prommis med Skurtis idag, en kort en. Mysigt ❤ Jag tror han saknar att bli riden, det brukar märkas när man inte ridit på ett tag att han tycker att det är extra roligt när man väl gör det.

Idag har jag rensat och torkat ur frysen – lite nesting kanske? Imorgon bygger vi nog ihop spjälsängen, så är det bara väskan kvar vilket nog blir senare den här veckan. Har köpt tjockisbindor, amningsinlägg och lite fler blöjor på rabattkupong, så jag tror vi har allt vi behöver nu 🙂 Drömde inatt igen. Den här gången anlände vi hemma och skulle lasta ur all packning (??). Jag hade kört och Kimmy satt bak med Kotten. Ändå märkte han inte att babyskyddet var tomt. Vi hade alltså glömt vår bebis på BB. Så grälade vi om vems fel det var. Jag tyckte att det var märkligt att han inte noterat när han bar ner det, satte in det i bilen och satt bredvid hela resan, att det inte satt nån bebis i. Han tyckte att vi var två om det. Ah gud…

Till sist. Min soffa stinker. Den luktar liksom sunkig, instängd sommarstuga. Blöööh. Har tagit ut och vädrat kuddarna och lagt fodralen i tvätten, men egentligen skulle jag vilja bära ut hela skiten i trädgården och vädra den en vecka.

Kommentera

