#266 Allschång på Schkanshen

Jag vill vara där. Blev inget i år heller. Hoppas Kimmy kan tänka sig Göteborg på måndag. Jag kan se genrepet om så är, behöver inte se livesändningen på plats, bara Lisa är där.

Jag håller på att gräva mig ner i en B&J Chocolate fudge brownie. Hutlöst gott. Det najsiga med dem tycker jag är att man (jag) inte behöver äta så mycket av den för att bli nöjd. Den är dryg liksom. Mm gott. Kotten tycker det blir kallt och knådar sina armar och händer långt ner i buken. Det känns nästan perverst och jag gillar det inte. Tre veckor till BF… Håll ut! Sängen är i alla fall redo nu! 🙂 Jag vet inte var jag ska göra av CD-spelaren sen dock, jag brukar alltid lyssna på ljudbok eller radio på natten… x)

1470160360226

Kommentera

