#274 Babyshower

Igår kväll åkte jag intet ont anande (och iförd mina tjusigaste Musse Pigg-tights och Sälenmunkis) till min fd kollega för att vad jag trodde, inventera och rensa i hennes företags klädlager. Fast när när jag kom dit och steg på (som man gör på landet) stod en hel radda med folk där. Underbaraste Lena hade slängt ihop en babyshower med mina fina Skaravänner ❤ Åh jag blev uppriktigt överraskad och jätteglad ❤

Vi skålade i bubbel och rabarbersaft, åt fantastisk smörgåstårta, cupcakes och pratade om allt möjligt. Massa fina presenter fick vi också ❤ Tack alla ni som var där, älskar er! Jag tog inga bilder men jag vet att de andra gjorde det så jag får be att få några. Här är i alla fall bilder på presenterna, uppackade här hemma 🙂 Min favorit är helt klart den glassturkosa pyjamasen med enhörningar. Episk.

20160811_104125

20160811_104137

20160811_104146

20160811_104207

Kommentera

