#277 Midnatt råder

Fyra minuter kvar.

Jag gick i säng för ett tag sen. Jag gick upp rätt sent i förmiddags, låg och läste ut the Cursed Child tills klockan var halv tre typ. Var sugen på att testa mitt nya badskum och få fila av fötterna så jag badade mellan typ halv sju och åtta medan jag lyssnade på ljudbok.

Jag har alltså inte gjort många knop idag, men jag har ändå känt mig sömnig framåt kvällen. Kotten har varit ganska pigg och rörlig. Gillar inte armarna längs trosresåren, but what to do?

Nu har jag legat i sängen och lyssnat på ljudbok i två timmar utan att somna. Är täppt som fan i näsan och saliven är jobbig igen. Går lite upp och ner det där. Men att inte kunna andas gör det svårt att somna. Svårt att leva till och med.

Så nu har jag ätit macka, druckit ett glas mjölk och satt på halfblood prince. Ska titta så länge jag kan och hoppas kunna somna sen. BTW, min åsikt, utan att spoila den nya boken (pjäsen) är att den kändes väldigt mycket som fan fiction. Det var en hel del grejer som jag undrar om Rowling hade nån del i alls. Men men. Sen gillade jag inte att läsa det som ett manusskript, but oh well.

Kommentera

