#283 Barnmorskebesök – tissetatten

En snabb koll, bp 127/88, sf 36,5-37, hr 132 (stadigt). Bm fick ett kort med en kisse (vi har pratat om hur mycket hon tycker om katter flera gånger) som jag skrivit ”Tack för den fina omvårdnaden under vår graviditet. ❤ Kramar från…”. Hon blev så glad och rörd. Söta Åsa.

Har känt mig bakis igår och idag när jag är inne och gör ingenting. Det kändes bättre att komma ut en stund igår på promenad och i förmiddags till stallet.

Nu bara hänger jag framför tvn och kollar OS. Imorgon är det individuella finalen i hoppning, Rolf Göran och Henrik ska hoppa, det vill jag verkligen se. Sen hoppas jag att jag får hjälp att fixa fötterna på Skurtis snart. På lördag ska eventuellt en tjej komma och provrida, så det vore bra om Kottis håller sig i mammas goa mage tills efter det.

Annars då? Sover jättedåligt. Så drygt att inte kunna andas. Upp och kissa varannan timme. Mellan 5-8 brukar jag få sova bra, ibland lite längre, men sen känns natten mer som vakentid än sömn. Blööh.

Kommentera

