#284 Stockholm Zombiewalk

Det är fyra år sedan jag gick med sist. Jag tror jag har gått två eller tre gånger, senast som sagt 2012. Då hade jag gjort en gravidmage med en docka som hängde ut. Åh det är så roligt att spöka ut sig och halta igenom stan och skrämmas ^^,

När jag ändå sitter här tänker jag passa på att hylla Peder Fredricson och All In, grattis till individuellt OS-silver i hoppning! Det var ett snyggare silver än ett självmålssilver i fotboll. Men tjejerna spelade grymt, det var en bra match. Bara så sjukt besviket för dem att förlora på ett självmål. Det var säkert mitt fel för att jag tittade på matchen…

En reaktion på ”#284 Stockholm Zombiewalk

Kommentera

