#285 Idétorka

Ingen av punkterna på listan över saker att göra i väntan på att förlossningen ska dra igång lockar precis. Igår fick jag med mig en otaggad make till stan för en kort fika och sen tittade vi på prideparaden. Två superläckra shirehästar ridna av polisen inledde, följt av flertal organisationer, föreningar och privatpersoner. Glatt och härligt. 🙂

Igår och idag har jag varit hos hästen för att fördriva en liten stund av dagen i alla fall. Idag hittade jag honom med typ hela flughuvan täckt av lera. Han kom fram till mig och sa ”Mamma jag ser ingenting.” ”Konstigt hörrö du” svarade jag och tog med mig den för en avsköljning. Knäpphäst.

Jag har ansökt om föräldrapenning för september och delar av augusti. Eftersom jag inte vet när Kotten kommer har jag klickat i den här passerade veckan med Graviditet och får några sura slantar i alla fall, de ska förhoppningsvis betalas ut imorgon, sen får vi se om jag kan fylla i resten av månaden senare. Någon som vet?

20160820_164441

Kommentera

