#287 Ett välskapt gossebarn

Jag ska skriva en förlossningsberättelse när jag tar mig in på datorn, nu ville jag bara tala om att halv sju måndag morgon föddes ett stort litet gossebarn ❤

Han är sötare än jag vågade hoppas, och vi mår bra allihopa.

20160823_063354

Ett dygn gammal  ❤

3 reaktioner på ”#287 Ett välskapt gossebarn

  1. Råå jag har missat allt ju! STORT GRATTIS! Så roligt att du redan skrivit förlossningsberättelse också. Den tuggade jag i mig fort. Vilken urkvinna du är! BRA JOBBAT. Nu vill jag också föda barn. 😀

    Liked by 1 person

    1. Tack! 🙂 jag ligger efter med dina inlägg, någon håller mig sysselsatt ^^, Det kommer gå super för dig, du kommer uppleva så många känslor och starkare kärlek än du någonsin gjort ❤

      Gilla

Kommentera

