#291 Säsongsavslutning

Tänk att jag för ett år sen skulle se sommarens sista Ernst och deppade över att mensen var på gång. Eller ett faktum, minns inte. Oavsett. Att det ett år senare skulle ligga en en och en halv vecka gammal bebis tätt intill mig var svårt att föreställa sig men ändå det man tänkte på i stort sett hela tiden.

Oh han är så mysig. Jag tror han är lite gasig i magen, hoppas det går över snart. Annars är han väldigt snäll, doftar underbart och är nåt av det sötaste jag sett. Det är omöjligt att inte älska honom. Man kunde inte föreställa sig hur mycket man kan älska någon ❤

Jag kommer spendera min tid med att vara mamma nu och skriver när tid och lust faller på. Jag önskar alla blivande lycka till med kommande förlossning och till alla lycka till med era fina bebisar vare sig de kommit eller är på väg. All kärlek  ❤

En reaktion på ”#291 Säsongsavslutning

Kommentera

