#298 Argbiggan och Morrhoppan

Vid 13-14tiden eller vad klockan nu var, var liten kotte supertrött men skulle inte somna. Inte i nestet och inte i famnen i soffan. Har ni hört Kåldolmar och Kallisipper? ”Bär mig!!”

Så när jag inte orkade lyssna på mistluren längre så drog jag på honom hans overall och lade honom på soffan medan jag gick ner i källaren efter liggdelen till vagnen. Då har han lugnat sig och ligger och plirar. Så lägger jag honom i liggdelen och hämtar jackan. När jag ska hämta honom och gå ut har han somnat som en stock. Hehe. Så jag knäppte upp ovven och öppnade altandörren istället. Så fick jag äta lunch och sitta och sy ett par timmar i lugn och ro. Så skönt. Så fick jag skjuta upp promenaden till senare, i det här blåsvädret är det inte skönt att vara ute och gå hur mycket som helst…

Mammas lilla gryn ❤

20161012_131035

Kommentera

