#302 Junior Wall-Enberg look-alike

Är det någon mer än jag som ser likheten mellan Lokeman och Wall-Enberg från Lilla Jönssonligan Cornflakeskuppen? Han ser då rakt inte ut som sig själv. Alla dubbelhakor pressas fram ❤ x)

wall-enberg

I lördags var vi hos kompisar i Trollhättan och på söndag åkte jag och Loke ner till Skåneland och hälsade på en vän med finaste bebiskulan ❤ På tåget ner var det mycket folk och lilleman var på lite blandat humör. En kvinna slog sig ner och sa ”Nämen, vad har jag gjort för att förtjäna att sitta bredvid en bebis! Vilken lyx!” Hon tyckte att det var så mysigt och vi pratade en hel del under resan. Trevligt^^ På hemvägen hade vi reserverade platser på både Öresundståget och SJ, jäääätteskönt. Ännu skönare att till slut komma hem.

Igår blev jag firad med tårta och gomiddag framför Bonde ❤ Lilleman sov när vi var i stallet, men vaknade när vi gick ut till bilen för att åka hem. Inte konstigt, det hade blåst upp ordentligt och snöade små kulor. Blääh. Inte vad jag önskade mig.

Kommentera

