#314 Utveckling igen

Igår vände Loke från rygg till mage helt själv! Imorse var det även det första han gjorde när jag la ner honom på golvet. Duktig bäbis.

Vi gick till kyrkans Öppna förskola och fikade lite. Sen somnade han under sångstunden x) Lilla hjärtat. Jag tyckte att det kändes lite jobbigt dock att först få höra att de flesta barn som kommer dit är i hans storlek, inte massa snoriga tvååringar som ränner runt. Nähe? De yngsta förutom han var typ 10 månader. Sen var det snoriga 1,5åringar typ. Mm.. sådär kul. Ska testa babycafét också, kanske bättre. Det skulle öppna ett i samma hus som mvc. Eller. Fan. Det kanske var det jag tänkte på. Blandade ihop. Aja.

Om en timme ska vi till stallet, en tjej ska provrida Skurtis och kanske börja rida honom. Bra för honom. Jag vill verkligen rida mer själv. Ska försöka bestämma något med Kimmy så jag kan få rida lite regelbundet.

Mm… nämen. Lilleman sover. Ligger och laddar. Då blir han säkert glad över att hoppa in i bilen om 45 min. Tur att det bara är 10 minuter dit, det brukar gå bra.

Kommentera

