#321 Julfirande numero uno

Varit hos svärisar i helgen och firat jul eftersom vi ska fira med min familj i år. Lokeman är bortskämd och fick en bilbarnstol. Mamma och pappa är bortskämda och får fina badrumsmöbler. Trots att jag redan fått nya vinterdäck i födelsedagspresent.

Jag (vi) blir så himla glad över alla fina grejer vi får av dem. Vi har inte bett om det, vi tar inget för givet, men vi blir överösta av fina saker och jag vet inte hur jag ska visa tacksamhet. Det känns i mig som om det inte räcker med en kram och att säga Tack. Man vill på något sätt kunna visa eller förklara eller ge tillbaka lika mycket som man får. När vi kom hem ringde K och berättade att vi kommit fram ordentligt (efter en väldigt skrikig resa) och bad även om leverans av en grej vi glömt. Då hade hans mamma sagt att det här var det bästa julfirandet på flera år (eller på länge, jag minns inte exakt). Så jag hoppas att de känner det ändå ❤

Vi har äntligen anmält oss till babysim också! Start efter årsskiftet. Woop. Spännande. Roligt och lite läskigt. Och imorgon ska vi gå på öppet hus på den nya familjecentralen som ska öppna i samma hus som mvc. Roligt, hoppas vi äntligen kan få lite nya vänner 🙂

Så. Nu. Ska jag nog göra kväll faktiskt. Är rätt trött. Pussjao

Kommentera

