#325 1 år och 1 dag throwback

Så länge sen är det jag plussade.

I backspegeln har det gått ganska fort. Men just när man är uppe i spyor och spotthink känns allt segt. Särskilt utan arbete att fördriva tiden med. Jag ångrar i alla fall inte att jag hoppade av tjänsten vid Jönköping, hade aldrig orkat.

Skruttnisse är nog mitt uppe i utvecklingssteget nu. Han har bara sovit två halvtimmar idag och bara ätit lite grann. Vaknar ofta på natten.

Jag hoppas att han sover mer inatt och att jag orkar sitta och amma och han somnar om i egen säng.

Jag kommer inte att skriva något på julafton eller dagarna efter, imorgon hinner jag nog inte så ni får en God Julhälsning nu. Kram på er.

20161221_123756

Kommentera

