#337 Tjugondedag Knut

Idag har vi städat ut julen som sig bör denna dag. I år hade vi ingen julgran, skönt att slippa barren faktiskt.

Vi har köpt en tandborste till Kotten också. Vad har vi gjort mer? Typ ingenting. Ändå har den här dagen gått märkligt fort. Jag kånkade honom i selen en stund, mina axlar känner av det nu. Aj. Det märks att det blev många intryck för kottis igår för idag har det varit Crankypants all over the place sen i förmiddags.

Nu har jag rostat lite nötter i ugnen. Jag hade nog behövt köra dem ännu längre för de är rätt sega. Vi kollar Syskonen Baudelaires olycksaliga liv på netflix. Det känns som om jag har läst den boken. Har nyss gjort dagens yoga. Mm. Nämen trevlig helg på er då.

Kommentera

