#341 I ain’t your mama

I ain’t gonna be cooking all day, I ain’t your mama
I ain’t gonna do your laundry, I ain’t your mama

Lite så.

Idag har vi gjort stallet. Snel hest fick två sprutor, mot hästinfluensa och botulism (för er andra känt som botox). Vi gjorde lite massage på eftermiddagen, mysigt, men lilleman vill helst rulla runt och greja så jag försökte vara lite snabb (men inte stressa) bara för att han skulle känna att det kom ett slut också.

Imorgon ska vi bada igen, roligt. Instruktören sa ju att vändningen var det svåraste vi skulle göra på hela kursen så det var lika bra att börja med det så kunde kanske någon utföra den sista gången. Tss. Jag ska banne mig se till att öva och be att hon visar på dockan samtidigt som jag får göra på Loke. Vi skulle ha varit på BVC idag och mätt, vägt och vaccinerat, men jag ringde och bytte tid eftersom jag inte ville att han skulle ha feber när han ska bada. Så vi ska dit nästa fredag istället.

Innan badet imorgon ska vi nog shoppa lite frukost och sånt till lillebror och mamma som kommer och hälsar på oss i helgen – WOOOP. Men jag är så superlängtig efter lillasyster också 😦 ❤ Älskarej Liny.

En reaktion på ”#341 I ain’t your mama

Kommentera

