#346 Move over, don’t do it over, ‘cause it’s over. Yeah. Generation Next.

Idag ska vi simma. Woopp. Och dyka. Aahhh. Vi får väl se om han försöker inhalera hela poolen.

Imorgon är det dags för spruta. Mm. Det går nog bra. Blir säkert en febertopp till kvällen och lite fisljummen över lördagen. Får väl ut och åka massa vagn så att han sover igenom det.

Jag är supersugen på semla. Kanske får köpa en efter badet. Eller innan till att äta efter. Måste köpa våtservetter också. Kanske lite bubbelvatten.

Jag har lagt upp min brudklänning till salu på Blocket igen. Har försökt ett par gånger, men jag tror jag varit ute i fel tid. Nu är det ju ändå början av året och bröllopens tid är ju vår och försommar, kanske någon är på jakt nu. Hoppas det. Jag testar en facebookgrupp också bara för att. Den är ju värd några slantar och jag skulle verkligen behöva dryga ut föräldrapenningen lite.

Jaha. Nähe. Jag har ju tänkt skriva en grej va, som jag brukar komma på när jag sitter i bilen. Oftast på samma plats, på väg åt vilket håll det nu är. Men jag kommer inte ihåg det nu. Det dyker väl upp.

Kommentera

