#350 Personal shopper

Jag är så trött på min garderob. Jag är väl nöjd med nåt par jeans och mina klänningar, men annars. Möh. Jag skulle passa som offer åt Trinny och Susannah. Men det är ju liksom inte bara frågan om att hitta det man passar i. Framför allt är det ju dyrt med kläder. Jag skulle behöva en hel månadslön för att kunna byta ut och uppdatera med toppar, tröjor och brallor.

Finns det ingen där ute som vill bli min personal shopper? Köp det som skulle klä mig, och stå för kostnaden. För all del, finns det schyssta grejer på second hand så bekymrar det mig inte. Men jag skulle verkligen vilja ha en total renovering.

Om någon vill vara min personal home stylist så vore det också välkommet. Nytt soffbord, tvbänk och vitrinskåp. Fylla huset med färska blommor.

Materialist, javisst!

Ja, näe men. Idag är det föräldragrupp igen. K måste jobba natt igen from imorgon, men är ledig idag, så han följer med dit 🙂 Och kors i taket han bokade massage till mig idag, härligt! Dessutom följer han med på babysimmet också på torsdag. Roligt för honom att få vara med mer.

Kommentera

