#356 Oh I don’t know, maybe, hmff, Lord Voldemort?

That’s right. Jag kollar Harry Potter. Första gången på länge. Försökte kolla en film ett tag efter förlossningen men det gick inte så bra.

På tal om förlossningen, K har lagt upp alla sina bilder på Loke på dropbox, bland annat från förlossningen. Han påstår att han delat mappen med mig men jag har då rakt inte fått någon. När jag väl får det ska jag lägga upp nåt därifrån, så här 6 månader senare 🙂

När OotP är slut ska jag lägga mig och snuffa Lokeman i nacken. Han sover i vår säng för tillfället.

Kommentera

