#357 Throwback Thursday – Förlossningen

Nu har maken laddat upp alla bilder bland molnen och delat med mig så jag har tillgång till dem. Har bläddrat igenom en bråkdel, och det är ju helt sjukt vad mycket som har hänt under fem och en halv månad. I och för sig hände det ganska mycket under de nio månader som han låg på insidan också – från två cellhalvor till en bäbis på 4280 gram.

Här följer i alla fall sista bilden på magen, min värdelösa venkateter som måste ha gett mig en tromboflebit för jag fick alldeles ont av den (jag sa ju att jag inte ville ha en grön, den var för stor!) och de allra första bilderna på Lokeman inne på förlossningsrummet. ❤ Min finaste lilla spädgris ❤

2016-08-22-04-16-242016-08-22-04-58-07bbbabisbabis2016-08-22-07-52-222016-08-22-08-52-49

Kommentera

