#364 Stockholmssilhuett

Har fått en liten stund för mig själv. Lilleman är på prommis med mormor så jag får vila lite. Vilken natt, han har vaknat jätteofta och varit på dåligt humör. Ska inleda operation sova hela natten efter helgen. I egen säng och eget rum tror jag.

Vi har haft en mycket mysig vecka hemma i Stockholm. Har inte gjort allt jag velat men det går inte alltid att bestämma vad andra ska göra med sin tid.

Jag har inget jag vill skriva om just nu. Men vi lever och har det bra i alla fall 😉

14883674287432140434762

Kommentera

