#372 Syjunta

Babyproffsen hade spjälskydd i höjd 20, 30 och det högsta 35 cm som dessutom var extra tjockt. 680:-.

Åkte till Tygposten, köpte tyg (som blev mer än nog), skumplast, knytband och en trådrulle för typ 350:-. Och då får jag det hela 45 högt. Han kommer inte se nånting x) Det kommer säkert gå att vika in under madrassen om man vill sänka.

Det blir riktigt bra faktiskt. Känner mig riktigt nöjd. Men. Jag räknade fel på antalet knytband så jag måste köpa mer. Bajs. Jag lägger upp en bild och beskrivning när det är på plats. Kanske ikväll, kanske imorgon… x)

Sneak peak? Oh okej då! (Snyggaste saxen)

20170320_194129

Kommentera

