#381 Upp på berget

Jag tror att jag ska packa in mig och Toke i bilen och ta oss upp på berget för en prommis idag faktiskt. Har inte varit där på länge eftersom många av spåren används som längdskidspår under vintern. Nu ska vi ge det en chans i alla fall.

I eftermiddag ska vi på babysim. Han är så gullig när jag kniper ihop ögon och mun när han ska dyka 😍

Nu när jag i princip slutat amma (blir typ en gång var tredje dygn) så har min tonårshy gjort comeback. Värdelöst. Och det där med att inte äta så mycket godis. Går uselt. Vill skärpa mig. Var på väg att skriva ”måste”, men det är ju faktiskt inte sant.

Om en vecka jobbar kimmy sin sista dag på tre lingon. Ska bli förbannat skönt att ha huset för oss själva dagtid och inte behöva visa hänsyn till att han ligger och sover.

Åhhh. Ny mobil. Knappsatsen är knasig och jag är ovan vid den, plus att wordpress i mobilen buggar. Nån fler än jag som har märkt det? När man måste radera, trycker på backspace, så hoppar markören in ett snäpp och raderar bokstaven till vänster om den man ville radera?

Jag blir lika tokig varje gång.

Kommentera

